jaha?

Detta va inte vad jag räknade med alls. Återigen jätte jobbigt kommer det bli. Men får bita i hop och vara glad för min dotter skull. Får se vad som händer nu. Vet inte riktigt vad jag ska skriva känner mig bara så otroligt förvirad. Jaja snart helg och jag är fortfarande sjuk :( är ganska förkyl jätte jobbigt. Tror jag ska dra till praktiken imorron ändå har inbte varit i skolan eller praktiken på hela veckan. På söndag ska man på bowling med familjen ska bli väldigt trevligt (: mormor fyller år så hon bjuder <3 blir bowling och mat <3 mysmys. Snart så blir Tindra 1 år shiit vad tiden går fort . Kalas för henne den 31 Oktober sen är det dagis för pluppan den 2 Nov (: ska bli spännande men är lite nervös hur det kommer gå hoppas på det bästa. Nej nu ska vi snart titta film (: hyrde 3 filmer i går:

Knowing
The uninvited
Flickvänner från förr


Knowing är riktigt bra den tycker jag att ni ska se (:
jj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0