regning dag :/

Har varit på Ikea idag och handlat lite ramar till fotona jag har tryckt ut på Tindra :) Mormor ska få en imorron när vi ska fira hennes födelsedag. Sen ska min gammle farmor också få en för hon fyllde 91 år den 25 september. Ska antligen ditt senare idag eller imorron får se. Tindra ligger och sussar nu. Vaknar väl om 1 timme ungefär. Då ska Linus tvätta så jag och Tindra går nog ut i det tråkiga vädret till Sara. Bowling imorron då det ska bli kul (: först mat på big bowl sen bowling. Det ska bli mys. Nej nu ska jag vila lite innan Tindra vaknar
Puss&kram

Kanske är detta de bästa?



haha

Kommentarer
Postat av: Nathalie

fint foto :D

2009-10-03 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0