Bloggar igen

Ja då ska man börja blogga igen då hade jag tänkt mig får väl se hur det går denna gången hehe.
Idag har vi varit och hälsat på Tindras dagis som hon ska börja på 2 november. Dom verkar snälla där.
Sen efter det så drog jag till skolan. Hade sån chill dag idag tittade film sällskapsresan så det va nice. Sen fick jag reda på att jag fick VG på provet vilket gjorde mig jätte glad tihi :). Sen drog jag hem till Tindra och Linus <3. Tindra och jag stack ut så att Linus skulle kunna städa undan lite :) stack och handlade blöjor och mat till Tindra sen drog vi till entre och träffade Malin J där. Köpte ett par byxor och en gitarr till Tindra där :). Väldigt trevlig dag. Nu ligger Tindra och sover och jag och Linus ska titta på Grupp för särskildainsatser- Johan Falk får hoppas att den är bra :)
Puss&kram
vårt allt

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va stor hon har blivit :D

2009-09-23 @ 14:26:31
URL: http://onttonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0