sjuker :/

Vi kom hem från svärmor för ungefär 1 timme sedan. Tindra har precis somnat och jag ska hoppa ner i sängen jag med me en bra film (:. Har varit hemma från skolan idag för jag inte har mått så bra. Har feber och ont i alla leder i kroppen. Så jag har nästan precis tagit en alvedon jag hoppas på att det är bättre imorron ganska jobbigt att ta hand om Tindra samtidigt som man har feber och mår skit dåligt. Och gud vad det regnar här ganska mysigt när man hoppar ner under tecket och höra hur det smatrar på fönstret. Nej nu ska jag gå och göra mig en kopp ananas te och sen titta film. Frästen så är vår loppa 11 månader idag :D

Puss&kram



<3 <3 <3
1 minut gammal       1månad gammal       11 månader <3



Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Tyvärr så kan jag ingenting om sånt för det är inte jag som har gjort min, så kan inte hjälpa dig :/

2009-09-28 @ 20:41:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0