Skolan

Jadå har man varit i skolan idag igen. Började kl 10.00 idag så det va skönt lite sovmorgon. Har facktiskt inte hänt något speciellt kul eller spännande idag hehe :P. Tindra ligger och ska sova nu får väl se när hon somnar. Om 30 min börjar andra avenyn ska titta på det sen gå och sova tror jag är helt slut efter skolan. Jag har precis ätit middag hehe lite sen middag men ändå :P blev vårrullar med ris och soja :) nam nam som Tindra brukar säga.
Snart blir lilla Tindra 1 år fattar inte att tiden har gått så snabbt det känns som det va i går som hon kom upp på min mage den lilla loppan <3. 1 år av glädje har jag levt med dig du tillför glädje som bara den i vår lilla familj. Jag älskar henne över allt annat. Du kommer alltid vara det bästa som finns. Visste inte att man kunde älska någon så mycket <3
Nu ska jag titta klart på simpsons sen blir det andra avenyn.
Puss&kram


P.s kan någon göra en bloggdesign till mig? :)
<3

Kommentarer
Postat av: malin

sv; tyvärr så orkar jag inte det, orkar knappt göra min egen. Men det finns gratisdesigner man kan ta från olika sidor som ser bra ut :) sök på google

2009-09-22 @ 22:14:29
URL: http://maliniklasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awww söt bebis =D

2009-09-22 @ 22:58:57
URL: http://sunriseavenue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0