Torsdag

Ja då sitter man och dricker cocos Te och skriver upp lite vad vi ska köpa till Tindra nu när vi ska till Egypten. Lite nytt måste ju köpas lika bra man börja med det tidigt så man inte är ute i sista sekunden och glömmer hälften. Dt jag har lite ångest över är att man kanske inte får ta med Tindras mat i Egypten men ska ringa och fråga Apollo imorron. Men Annars så är det väl ganska lugnt har All inclusiv så hon får väl äta så gott det går där och sen välling. Som man måste få ta med in. Hoppas bara att man kan ta med in så man kan blanda välling på planet eller ja innan man hoppas på planet. Förra gången vi skulle till Bulgarien så fick vi inte ta med cola genom kontrollen för där kunde finnas något med spräng grej i. Men man får nog ta med sig flaska och Vääling in och sen blanda det där inne hoppas jag iaf haha. Synd att man inte har bröst mjölk nu :P hade man sluppit vara orolig. En sak till jag är orolig över är att våra väskor kommer bort :S allt kommer ju finns där till Tindra mig skiter jag i men Tindra. Ja men man ska inte tänka negativa tankar :P hehe.
Ja nu har man bokat lokal den 31 Oktober blir det kalas för Tindra i Vellinge. Kommer ungefär 40 personer (:.
Nej nu ska vi titta film.

Puss&kram



gdft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0