trött.

Tindra vaknade kl 7 idag. Helt död går jag upp och bytter blöja på henne sen går ut i storarummet. Jag ger Tindra lite frukost efter ungefär 45 minuter. Sen vid 08.30 så va hon jätte trött men vägrade ligga i sängen då bara skrek hon så jag tg upp henne och la henne på mitt bröst. Helt plötsligt somnar hon där när jag sitter i stolen utan någon fjärkontroll till TV:n plus att jag va svin trött. Och så klart börjar TV SHOP gaah det är ju bara så tråkigt. Jaja så jag tänkte försöka bära in henne i sin säng och sen själv gå och lägga mig. På vägen in så börjar hon att skratta. Jag tänkte är hon vaken eller vad. Men hon sov men sen när hon skulle ner i sängen ja då vaknade hon så klart hehe men verkade om att hon skulle somna om men så klart min vanliga otur så gjorde hon inte det. Men hon ligger där nu och jag hör inget där inne i från så jag hoppas att hon kanske sover eller somnar snart (:.
Ja vid 11.00 tiden ska jag ringa försäkringskassan dom ha gjort fel som vanligt och ska fan betala ut mig ändå ska dom veta. Fan inte mina problem att dom gör fel och då får dom ju fan stå för det och göra något åt det. Blir galen på dom. Nej nu ska jag dricka upp mitt Te sen förhoppningsvis sova :D. Git kommer hit senare och ska ta Tindra lite då ska jag passa på att sova om jag inte får göra det.
Grattis Sebastian på födelsedagen
Puss&kram


mmmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Malinhe - Fotobloggen!

jag gör inte designer åt andra.

2009-09-24 @ 16:18:35
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0